بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: دیدار هفته اول مقابل نفت تهران برایم بسیار مهم است.    

مهرزاد معدنچی در خصوص حضورش در تیم فجر سپاسی عنوان کرد: تمرینات خوبی در کنار غلامحسین پیروانی داریم و دوران بدنسازی خود را به خوبی انجام می‌دهیم اما فکر کنم تنها مشکلی که وجود دارد این است که بازی‌های دوستانه کمی برگزار کرده‌ایم. 

 

 

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه فجر سپاسی نتوانستند بازی‌های دوستانه بیشتری تدارک ببینند به نظرم برگزاری چند بازی دوستانه کافی نبود و باید این بازی‌ها بیشتر انجام می‌شد.

بازیکن فجرسپاسی درباره سرمربیگری پیروانی خاطرنشان کرد: من 4 سال در کنار او کار کردم و خصوصیات اخلاقی او را می‌شناسم. پیروانی جزو مربیان خوب و باتجربه است و همیشه رابطه خوبی با بازیکنان برقرار می‌کند و امیدوارم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

معدنچی درباره علت طولانی شدن مذاکراتش با باشگاه فجر سپاسی یادآور شد: من قانونا با پرسپولیس قرارداد داشتم و نمی‌توانستم با فجرسپاسی مذاکره کنم. در سفری به شیراز آمدم و من با مسئولان فجر سپاسی دست دادم که فصل آینده در این تیم بازی کنم. سال گذشته اتفاقاتی برایم به وجود آمد و عده‌ای در پرسپولیس نخواستند من موفق باشم به همین دلیل من تصمیم گرفتم در این فصل در کنار خانواده‌ و شهر خودم حاضر شوم. پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما دوست داشتم به شیراز بیایم.

وی افزود: من مبلغ 180 میلیون از قراردادم با پرسپولیس باقی مانده رویانیان به من قول داد این مشکل را برطرف می‌کند و به دنبال مطالباتم خواهد بود. من هم روی قول رویانیان حساب باز کردم و قراردادم را فسخ کردم. البته در ابتدا خود مسئولان پرسپولیس هم دو دل بودند. شیرینی که با من صحبت می‌کرد می‌گفت دست نگه دار اما من اعلام کردم که سال گذشته هم اشتباه کردم که به پرسپولیس آمدم. اگر تصمیم باشگاه 10 درصد بر این بود که مرا حفظ کند دوست نداشتم که منتظر بمانم تا اگر بازیکن دیگری جذب نشد، من در این تیم بمانم. هنوز که از باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با من نگرفتند و منتظرم این موضوع برطرف شود.

معدنچی درباره علت ناراحتی‌اش از حضور در پرسپولیس گفت: من یک سال مصدوم بودم و نمی‌شد کاری کرد اما سال گذشته اشتباه کردم که به این تیم آمدم. کسی هم در این زمینه مقصر نیست بلکه چوب اشتباه خودم را می‌خورم. زمانی که دنیزلی قرار بود هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد مرا در هتل اوین با عصا دید و گفت برای فصل بعد می‌خواهمت. همان موقع که حضور دنیزلی در پرسپولیس منتفی شد من هم نباید به این تیم می‌آمدم.

بازیکن فجرسپاسی افزود: در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتم و در 70-80 درصد بازی‌ها جزو 18 نفر بودم. در نیم فصل اول به تیم دیر اضافه شده بودم و اشتباه بعدی من این بود که در نیم فصل دوم از تیم جدا نشده بودم. به هر حال گل‌محمدی اعتقادی نداشت از من استفاده کند.

وی در مورد اینکه آیا این نیمکت نشینی غیرفنی بوده، تاکید کرد: این موضوع فنی نبود من به خوبی تمرین می‌کردم اما در برخی بازی‌ها حتی لیست 18 نفره هم پر نمی‌شد اما گل‌محمدی از بازیکنانی که در تمرینات پشت دروازه گرم می‌کردند استفاده می‌کرد اما من را در لیست 18 نفره قرار نمی‌داد. من این مسائل را گردن کسی نمی‌اندازم اما یک سری برخوردهایی می‌شد که در شان مربی و من نبود و حرکات قشنگی صورت نمی‌گرفت.

بازیکن فجر سپاسی تصریح کرد: اتفاقاتی هر روز در تمرینات رخ می‌داد که می‌دیدم دوست نداشتند بعد از مصدومیت من به فوتبال بازگردم. در نیم فصل اول خوب و آماده بودم اما به من بازی نرسید. گل‌محمدی با جواد کاظمیان و مهدوی‌کیا هم همین کارها را کرد. به هر حال من چوب اشتباهات خود در ابتدای فصل را خوردم.

معدنچی در مورد اینکه حضورش در فجرسپاسی و رسیدن و بازگشتش به تیم ملی خاطرنشان کرد: شرایط خیلی سختی دارم. من 2 سال به گونه‌ای از فوتبال دورم البته سال گذشته در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتم. به هر حال به فجر سپاسی آمدم و به هیچ عنوان قرارداد من مطرح نبود و به دنبال پول نبودم. جلسه‌ام 30 ثانیه بیشتر طول نکشید و قراردادم را امضا کردم. به هر حال هر بازیکنی که در لیگ بدرخشد به تیم ملی دعوت خواهد شد اما من تلاشم را می‌کنم شاید این موضوع رویایی باشد شاید من برای دومین بار به جام جهانی حاضر شوم اما تمام تلاش خود را خواهم کرد.

وی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم گفت: من با پرسپولیس مشکلی ندارم مهمتر از آن دیدار هفته اول مقابل نفت تهران است. به هر حال من فوتبالم برای همه مشخص شده است اما می‌خواهم در آن دیدار چیزهایی را به گل‌محمدی ثابت کنم. توجه من به هفته اول است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


  توسط فجری افراطی 

 نوشته شده در  شنبه 29 تير 1392ساعت